Qetinodeida's Blog

January 4, 2011

ამ თუ სექსი კი არა და ქეთინო დეიდას საახალწლო გრიალი

Filed under: Uncategorized — qetinodeida @ 12:40 pm

ძლივს გავიღვიძე, თავი მისკდება, პოხმელიე მაქვს, გადავაბი ეს დღეები, ბარის სტოიკიდან ვეღარ ჩამომიყვანეს. ეხლა თან ჩემს ლეპტოპს ვუჭვრიტინებ, თან არაბულ ტახტზე ვარ წამოგორებული და ვიხსენებ ამ ახალ წელს რამე ხომ არ მივქარე. “გურუდან” კოქტეილის ქოლგა და ჩხირი მოვიპარე, ეხლა ჭიქაში ხაშლამის წვენი მისხია და ვწრუპავ ნება-ნება.

ახალი წლისთვის კაი ხარჯი გამძვრა. “სუპერში” როგორც კი საახალწლო საქონელი შემოიტანეს, გავვარდი საპაკუპკედ. კი მეძვირეები არიან, მაგრამ ჩემს თავს ვუთხარი, ჩემო ქეთინო, ამ ახალ წელს მაინც მოიწყე დღესასწაული და მოიძულე რამდენიმე ასეული ლარი-თქო. ორი დიდი პარკი წავიღე და წავედი. ხან შრეკის ფორმაში ჩავხტი, ხან წიწილას ფორმა ამოვიჩაჩე, მაგრამ ჩემი ზომა არ შემხვდა და დავანებე თავი. სამაგიეროდ ერთი ცალი აბადოკი ვიყიდე, კურდღლის ყურებიანი, მაინც კურდღლის წელია და იმდღეს მიშა ცაგარელს ვუსმინე და კარგი ყოფილა თურმე კურდღლის წელიწადს უნდა შემოუშვა ზოდიაქო აურაშიო.

მერე ვეცი ფეისბუქის ივენთებს, ყველაზე ატტენდი მივეცი და ნარიადის შერჩევა დავიწყე. ბათუმში ბოჩელი ჩამოდისო და აბა მე სახლში რა დამაყენებდა, გავექანე ეგრევე, პაპუტნის შევახტი, ბოჩელს რომ არ მოვუსმინო ამ სიბერეში ეწყინებოდა.  გაგონილი მქონდა იქიდან უფასო ავტობუსები დადიოდნენ მაგრამ მიშას რამე დაეჯერება, ჩამომაგდეს ამხელა ქალი რიკოთის პერევალზე. აქეთ ვეცი, იქეთ ვეცი მაგრამ 5 ლარი მაინც გამძვრა მარშუტკაზე. მძღოლს წინ ვეჯექი, ღვედი წელს არ გადამიჭერია, ძაან მინდოდა, თან ხელში ფუჟერი მეჭირა, შამპანურს ვწრუპავდი.

მერე ერთ კლუბში შევაჭერი, private party იყო, მაგრამ აბა ქეთინოს წინ რა დაცვა დაუდგებოდა, თან პრაზრაჩნი ვიდზე ვიყავი, თავზე კურდღლის აბადოკიც მეკოსა და ყელზე წვიმა მქონდა შემოვლებული.

შევედი თუ არა, გავიხედე რას ვხედავ საღამოს მეფე-დედოფალს ირჩევდნენ. შევათვალიერე მეფე კარგი ბიჭი იყო მომეწონა, ამასთან ცეკვა დაგბედებოდეს ჩემო ქეთინო მეთქი შევუძახე ჩემს თავს. გამოვცხადდი ჟიურისთან, ვუთხარი ამის მერე აქ მე ვიძლევი ბრძანებებს-მეთქი, იმათაც უარი ვეღარ შემომკადრეს, ხოდა ყველა ბიულეტენი შევცვალე, ზედ ყველას ქეთინო ჯაყელი დავაწერე, ეგენი მე მასწავლიან გაყალბებას, შარშან არჩევნებზე 100 ლარს ვიღებდი ზედამხედველობაში, ყველას სახელი და გვარი ვიცი ვინ რა და როგორ გააყალბა ამ საახალწლოდ ნუ მალაპარაკებთ!

იმდენი იძახა სააკაშვილმა ბათუმში კაი ამინდებიაო, რო მგონი ზაგარი მივიღე ცოტა

ხოდა ტარჟესტვენნად ავედით სცენაზე მეფე-დედოფალიც, ბოლოს ტუჩებიც კი გავიშვირე საკოცნელად, თან თვალებს ვუშვები, ებიჭო გამომხედე რა მარწყვივით გოგო გეძლევი მეთქი, მაგრამ თურმე დედამისი ესწრებოდა და ვერ გაბედა კოცნა. სამაგიეროდ მერე დილამდე ბარის სტოიკაზე ვბზრიალებდით, ბარმენის მაგივრად მე ვუშვებდი ცეცხლებს, შეიქერის ზურგსუკან გადაგდებაც კი დავამუღამე. ისეთი ვიცეკვე საქართველოს ბანკის საახალწლო კლიპში შემომთავაზეს გადაღება, მაგრამ მე ჩემი ორი ქმრის დამკარგავს ისეთი ხალისიანი ფერის კაბა აღარ შემეფერება მეთქი ვთქვი და უარი ვტკიცე.

(მერე კი ვინანე, თურმე ნუ იტყვით და ეს სანტა უცოლო ბიჭი ყოფილა).

ამ საახალწლოდ კიდე კორპუსის ქვევით არაი თუმოროუს მაღაზია გამიხსნეს. რაღა მიჭირს, დავრბივარ და თუ რამე მაქვს თუ გასაყინი თუ გასაცხელებელი თუ გასარეცხი ყველაფერს იქ დავარბენინებ. მოვარჯულე კონსულტანტებიც და ერთი ორი დაცვის ბიჭიც დავპატიჟე სახლში გოზინაყზე.

დანარჩენს ეხლა აღარ მოვყვები, მეც ქალი ვარ და ჩემი პირადი გამაჩნია, ვიკილიქსი კი არა ვარ, ყველაფერი ცას და ქვეყანას მოვდო და შარაზე გამოვაჭენო!

გილოცავთ ახალ წელს,

მენდეთ,

თქვენი ქეთინოდეიდა

3 Comments »

  1. 😀 ქეთინო დეიდას ფიქრები:
    ძაან ძერსკი ვიქნები :დ

    Comment by endeblogi — January 4, 2011 @ 1:05 pm | Reply

  2. ესე იგი, სულ სხაპასხუპით წავიკითხე ქეთინო დეიდას ამბები, მერე თანამშრომლებსაც უნაშთოდ წავუკითხე და ახლა სახლში მიმაქვს დასაკონსპექტებლად!
    გაიხარე, ქეთინო დეიდა, გაგეყიდოს მთელი საქონელი და მომხრე ვარ შენი ფანკლუბის. თუ გინდა, პირველი ჩავეწერები! 🙂

    Comment by Nicole — January 12, 2011 @ 2:09 pm | Reply

  3. au magnair abadokebs sad naxulobt mec minda egetis yidva 😀 ❤

    Comment by maritt — December 29, 2011 @ 8:16 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

